Huur betalen

Automatische incasso

Met automatische incasso schrijven wij elke maand op de 1e werkdag het huurbedrag automatisch af. Om dit te regelen, hebben we jouw toestemming nodig. Dit heet een SEPA-machtiging. Je kunt het benodigde formulier invullen en naar ons mailen. Als de huurprijs verandert, passen wij dit automatisch aan en schrijven we het juiste bedrag af.

Huurfactuur

Als je geen gebruik maakt van een automatische incasso, ontvang je rond de 22e van elke maand een huurfactuur van ons, met daarbij een iDeal-link. Je kunt de huurfactuur via e-mail of per post ontvangen, afhankelijk van de door jouw voorkeur. Als je liever brieven per e-mail ontvangt (of andersom), laat het ons dan weten zodat we het kunnen aanpassen.

Zelf overmaken

Wil je liever zelf de huur overmaken? Dat kan naar het rekeningnummer NL80 RABO 0362 5048 81, met als kenmerk jouw klantnummer. Weet je je klantnummer niet? Dan kun je dit eenvoudig bij ons opvragen of je naam en adres in de betaalomschrijving zetten.

Via het huurdersportaal 'Mijn Woontij'

Wist je dat je via je huurderportaal veel zaken eevoudig online kunt regelen via het huurdersportaal 'Mijn Woontij'?  Log in of maak rechtsboven op de website een account aan. Daarna kun je via jouw eigen Woontij-pagina de huur betalen.

Bekijk ook
Wat kun je doen bij betalingsproblemen Wat doen wij als u de huur niet op tijd betaalt Tijdelijke verruiming betalingsmogelijkheden tijdens Corona-crisis Sociaal Akkoord