Reparaties melden via onze website
Je kunt gemakkelijk een reparatieverzoek indienen via onze website, 24 uur per dag, op een tijdstip dat jou het beste uitkomt.
- Reparatie door een van onze buurtbeheerders? Je kunt direct online een afspraak inplannen.
- Reparatie door een extern bedrijf? Het externe bedrijf neemt contact met je op om een afspraak te maken.
zo dien je een verzoek in:
- Kies eerst het vertrek (bijvoorbeeld keuken of badkamer).
- Selecteer daarna het element (zoals een kraan of muur).
- Geef vervolgens de benodigde reparatie aan.
Vind je niet precies de juiste omschrijving? Kies dan de optie die er het meest op lijkt en maak gebruik van het veld voor toelichting om extra informatie toe te voegen.
Schakel niet zelf een bedrijf in
Heb je een reparatieverzoek? Geef dit altijd door aan ons. Schakel nooit zelf een bedrijf in zonder vooraf overleg met Woontij. Als je dit toch doet, brengt het ingeschakelde bedrijf de kosten direct bij jou in rekening.
Zo voorkom je onverwachte kosten en zorgen we dat reparaties op de juiste manier worden uitgevoerd.
Uitzondering: CV-installaties
Heb je geen warm water in je hele woning of werkt de verwarming niet?
Dan kun je rechtstreeks contact opnemen met de CV-installateur voor jouw woonplaats:
- Den Helder en Julianadorp: ESNW (Energieservice Noordwest) via 072 - 512 31 34
- Texel: CVI via 0222 - 313 703
Reparatie telefonisch doorgeven
Wil je een reparatie telefonisch melden? Dat kan op werkdagen tussen 08.30 en 10.30 uur. Je spreekt dan direct met een medewerker die je verzoek verwerkt en indien nodig een afspraak met je maakt.
- Na 10.30 uur of buiten kantoortijden? Dan kun je alleen spoedreparaties melden via 088 966 6845.
- Geen spoed? Bel dan de eerstvolgende werkdag terug of mail je verzoek naar [email protected].
Wat te doen bij buitensluiting (sleutel kwijt of binnen laten liggen)?
- Tijdens kantooruren: Neem contact op met Woontij. Na betaling van de kosten kunnen we kijken of een medewerker je kan helpen.
- Buiten kantooruren: Je dient zelf een bedrijf inschakelen:
- Texel: Op Texel is dat een bouw- of timmerbedrijf
- Den Helder: In Den Helder kunt u hiervoor een slotenmaker benaderen.
Houd er rekening mee dat de kosten voor het inschakelen van een bedrijf voor jouw eigen rekening zijn. Zorg daarom altijd voor een reserve sleutel of een goede oplossing voor noodgevallen.