Welkom Over Woontij Nieuws & publicaties Laatste nieuws Woontij voert tot tenminste 1 juni alleen spoedreparaties uit

Woontij voert tot tenminste 1 juni alleen spoedreparaties uit

Leestijd: 2 min

We zien dat er meer mensen op straat komen, grotere groepen op pad gaan en de regels wat minder strak gehanteerd worden. Bij Woontij worden de regels zeer serieus genomen en wij verwachten dit ook van onze huurders.

Gelukkig hebben de meeste huurders hiervoor ook begrip. Voor deze zekerheid nog even de regels bij reparatieverzoeken en verhuizingen.

Vanwege de Corona maatregelen voeren onze medewerkers en de medewerkers van externe bedrijven waar wij mee werken alleen onderhoudswerkzaamheden uit als deze spoedeisend zijn. Met die reden is het niet mogelijk online reparatieverzoeken aan ons door te geven. Uiteraard wel telefonisch, van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 10:30 via 088 966 6845. 

Werkzaamheden aan de buitenzijde van woningen, in algemene ruimten en op de buitenterreinen gaan gewoon door, mits de gewenste veiligheidsmaatregelen kunnen worden genomen.
Deze afspraak geldt niet alleen voor reparatieverzoeken, maar voor alle soorten onderhoud. Dus ook voor vraaggestuurd onderhoud/ planmatig onderhoud/ contractonderhoud. En niet alleen voor het werk dat onze buurtconciërges zelf uitvoeren, ook voor het werk dat aannemers uitvoeren. Degene die het werk gaat uitvoeren neemt vooraf contact op met de bewoner en bepaalt dan zelf of hij het verantwoord en noodzakelijk vindt om de werkzaamheden uit te voeren. Buurtconciërges of aannemers bepalen dus zelf of de werkzaamheden wel/niet doorgaan.
Ook de lopende nieuwbouwprojecten gaan door, mits de afgesproken veiligheidsmaatregelen in acht genomen kunnen worden.

De volgende afspraken zijn met de medewerkers van Woontij gemaakt:

 

  • Medewerkers werken zoveel mogelijk thuis. Bij gezondheidsklachten (verkouden, hoesten, koorts) wordt het kantoor niet bezocht.
  • Het kantoor is voor publiek gesloten; er worden geen inloopspreekuren gehouden.
  • Klantcontacten vinden telefonisch plaats of via videobellen.
  • Afspraken in kantoor met klanten of andere relaties vinden voorlopig niet plaats.
  • Reparatieverzoeken worden uitsluitend uitgevoerd als deze spoedeisend zijn, of niet in een woning/woongebouwen worden uitgevoerd.
  • Bij afspraken op locatie verifiëren we vooraf of bewoners gezondheidsklachten hebben (verkouden, hoesten, koorts).
  • Er vinden geen bewonersbijeenkomsten plaats.